Find en Brother-forhandler Find din nærmeste Brother-forhandler, hvor du kan købe printere, labelprintere, scannere og tilbehør eller få råd og vejledning til den bedste løsning til netop dit behov. Find forhandler
Brother blækpatroner, tonere, tape og labels Hold dine enheder kørende uden problemer med originale blækpatroner, tonere, tape, labelruller, papir i den bedste kvalitet og reservedele, der hurtigt kan udskiftes Find forbrugsstoffer
Cloud (2) Hvordan udskriver jeg, efter at Google Cloud Print er udgået? Udskrivning/scanning fra/til Cloud
Kopier (11) En eller flere af farverne udskrives ikke (tomme udskrifter). Forstør eller formindsk kopierede billeder Kontrollér udskriftsjustering fra din Brother-maskine Kontrollér udskriftskvaliteten Kopi i blæksparetilstand Kopier et dokument Kopiér på begge sider af papiret (2-sidet kopi) Kopiering af et id-kort Korriger papirfremføring for at fjerne lodrette streger Skift af udskriftsindstillingerne, når du har udskrivningsproblemer Udskriv ved kun at bruge den sorte blækpatron, når farvepatronerne er løbet tør. Flere
Fejlmeddelelser (25) "Offline" vises på Status Monitor. Efter udskiftning af en blækpatron vises "Ingen blækpatron" eller "Kan ikke registrere", og jegkan ikke udskrive. Fejlmeddelelsen "Ingen understøttede enheder fundet" vises på Brother iPrint&Scan (mobil enhed). Forkert blækpatron Forkert papirstørrelse Høj temperatur Installér startpatroner Intet papir/Intet papir indført Jeg har Mac OS X. Jeg kan ikke scanne over netværk, og får fejlmeddelelser. Hvad kan jeg gøre? (Kan ikke; Fejl CC031, MTW012,MTW006) Jeg har Windows Vista og en netværksforbundet Brother maskine. De følgende fejlmeddelelser vises i PC'ens printerkø: "Fejl - Sendttil printer", "Sendt til printer" eller "Sletter - udskriver". Hvad kan jeg gøre? Kan ikke registrere Kan ikke registrere blækvolumen Kan ikke scanne/Scan umulig Kan ikke udskrive XX Låge åben Lavt blæk Når jeg forsøger at scanne ved hjælp af ControlCenter4 eller ControlCenter3 til Windows, får jegfejlmeddelelsen "fejl CC3-202.", "fejl CC4-202", "fejl CC3-205" eller "fejl CC4-205. Når jeg installerer driverne, vises en sikkerhedsadvarsel fra Norton AntiVirus, der fortæller at programmet "xxxxx.exe forsøger atforbinde til en DNS server". Hvad kan jeg gøre? Når jeg prøver at scanne til OCR, får jeg fejlmeddelelsen ”Denne funktion er ikke tilgængelig, fordi der ikke er installeretOCR-software”. Når jeg scanner til E-mail program gennem ControlCenter 4 eller SCAN-knappen på min Brother-maskine, åbnes et E-mail program jegikke normalt bruger, eller jeg får en fejlmeddelelse om at der ikke er registreret et standard E-mail program på min computer(CC4-121-xxxxxxxx). Når jeg starter 'Firmware update tool' eller 'I-FAX install tool', starter programmet ikke op, og der kommer der en besked på minPC skærm. Hvad kan jeg gøre? Papirbakke ikke registreret / Papirbakke #2 ikke registreret Papirstop Ubrugelig enhed Udskift blæk Flere
Fax (15) En eller flere af farverne udskrives ikke (tomme udskrifter). Jeg har et problem med at modtage faxer. Jeg installerede Komplet driver- og softwarepakke, men nogle programmer blev ikke installeret. (For Windows 10) Kontrollér udskriftsjustering fra din Brother-maskine Kontrollér udskriftskvaliteten Korriger papirfremføring for at fjerne lodrette streger Lagring af indgående faxer i maskinens hukommelse Send en fax vha. PC-FAX (Windows®) Send en faxmeddelelse. Skift af udskriftsindstillingerne, når du har udskrivningsproblemer Slå hukommelsesmodtagelse fra Udskriv ved kun at bruge den sorte blækpatron, når farvepatronerne er løbet tør. Udskrivning af en fax lagret i maskinens hukommelse Videresendelse af indgående faxer til en anden maskine Ændring af valgmuligheder for hukommelsesmodtagelse Flere
Mobil (7) Fejlmeddelelsen "Ingen understøttede enheder fundet" vises på Brother iPrint&Scan (mobil enhed). Hvad er Brother iPrint&Scan? Hvilken forbindelse kan jeg bruge til at udskrive fra min enhed (iPhone, iPod touch, iPad) ved hjælp af Brother iPrint &Scan? Kan ikke udskrive eller scanne ved brug af Brother iPrint&Scan fra min mobile Android™ -enhed. Udskriv data fra Udklipsholder på iPhone, iPod touch og iPad via Brother iPrint&Scan. Udskriv eller scan ved hjælp af programmet Brother iPrint&Scan på mobile enheder (Android/iOS) Udskriv fotos eller dokumenter fra app'en Brother iPrint&Scan, fra en iPhone, iPod touch eller iPad.
Papirindføring / papirstop (15) Dokumentet sidder fast inde i ADF-enheden Dokumentet sidder fast nederst i ADF-enheden Dokumentet sidder fast øverst i ADF-enheden Fjern små stykker papir Fjern små stykker papir, der sidder fast i ADF'en Ilægning af fotopapir i papirbakke 1 Ilægning af konvolutter i papirbakke 1 Læg dokumenter på scannerglaspladen Læg papir i åbningen til manuel fremføring Læg papirstørrelse A3, Ledger eller Legal i papirbakke 1/papirbakke 2 Læg papirstørrelse A4, Letter eller Executive i papirbakke 1/papir 2 Papiret sidder fast i den bageste del af maskinen Papiret sidder fast i den forreste del af maskinen Papirstop Placering af dokumenter i den automatiske dokumentfremfører (ADF) Flere
Udskriv (33) Ændre printerdriverindstillingerne (Windows/macOS) Automatisk udskrivning på begge sider af papiret (Automatisk 2-sidet udskrivning) (Macintosh) Automatisk udskrivning på begge sider af papiret (Automatisk 2-sidet udskrivning) (Windows®) Automatisk udskrivning som en brochure (Windows®) Efter udskiftning af en blækpatron vises "Ingen blækpatron" eller "Kan ikke registrere", og jegkan ikke udskrive. Efter udskiftning eller reparation af Brother-maskinen er der ujævne striber, når du udskrives fra computeren. En eller flere af farverne udskrives ikke (tomme udskrifter). Fejlmeddelelsen "Ingen understøttede enheder fundet" vises på Brother iPrint&Scan (mobil enhed). Forbedring af dårlig udskriftskvalitet. Hvilken forbindelse kan jeg bruge til at udskrive fra min enhed (iPhone, iPod touch, iPad) ved hjælp af Brother iPrint &Scan? Hvorfor løber farveblækpatronerne tør for blæk, selvom jeg aldrig eller sjældent udskriver ifarver? Jeg installerede Komplet driver- og softwarepakke, men nogle programmer blev ikke installeret. (For Windows 10) Jeg kan ikke lave "Print til kant". Jeg kan ikke udskrive med min Brother-maskine på et trådløst netværk (Mac) Jeg kan ikke udskrive, efter Windows 10-opdatering (juni 2020) Kan ikke udskrive eller scanne ved brug af Brother iPrint&Scan fra min mobile Android™ -enhed. Kontrollér udskriftsjustering fra din Brother-maskine Kontrollér udskriftskvaliteten Korriger papirfremføring for at fjerne lodrette streger Min maskine udskriver kun ét kopi af mit dokument, selvom jeg har bestilt to eller flere sider. (For Windows 2000/XP og WindowsVista) Mine udskrevne dokumenter er ufuldstændige, eller der vises en blå skærm, når jeg udskriver eller brugerPC-FAX, efter en Windows 10-opdatering (marts 2021) Når jeg udskriver fotos, er farvekvaliteten ikke tilfredsstillende. Nogle tegn mangler når der udskrives PDF filer fra Adobe® Acrobat® / Adobe® Acrobat® Reader® /Adobe® Reader®. Hvad kan jeg gøre for at ændre dette? Printerstatus er Offline eller pause. Reduktion af udskrivningsstøjen Skift af udskriftsindstillingerne, når du har udskrivningsproblemer Udskriv automatisk på begge sider af papiret, eller udskriv en folder Udskriv data fra Udklipsholder på iPhone, iPod touch og iPad via Brother iPrint&Scan. Udskriv eller scan ved hjælp af programmet Brother iPrint&Scan på mobile enheder (Android/iOS) Udskriv fotos eller dokumenter fra app'en Brother iPrint&Scan, fra en iPhone, iPod touch eller iPad. Udskriv ved kun at bruge den sorte blækpatron, når farvepatronerne er løbet tør. Udskrivning som en plakat (Windows®) Udskrivning/scanning med en mobil enhed Flere
Scan (44) Ændre scanneindstillingerne for scanning fra ControlCenter4 eller SCAN-knappen på maskinen (For Windows) Ændre scanningsindstillingerne for scanning fra ControlCenter2 eller SCAN-knappen på maskinen (For Macintosh) Åbn "scannere og kameraer" og Egenskaber på dette Afsendelse af scannede data til en e-mailserver (via SMTP) Fejlmeddelelsen "Ingen understøttede enheder fundet" vises på Brother iPrint&Scan (mobil enhed). Funktionen til netværksscanning fungerer ikke, når der trykkes på tasten scan på kontrolpanelet påmin Brother-maskine. (Til Windows) Gem scannede data i en mappe som en pdf-fil Hvilken forbindelse kan jeg bruge til at udskrive fra min enhed (iPhone, iPod touch, iPad) ved hjælp af Brother iPrint &Scan? Hvordan scanner jeg et dokument til mit Windows Vista program? Hvordan scanner jeg i Windows Vista Photo Gallery? Hvordan starter jeg og bruger DeviceSelector for at konfigurere scanneren? (For Macintosh) Hvordan starter jeg Scanner og kamera guiden i Windows Vista? Jeg deler min Brother-maskine. Jeg kan udskrive, men kan ikke scanne. Jeg forsøger at anvende Brother-driveren fra den medfølgende CD, eller softwaren der kan downloades frainternettet, men jeg kan ikke scanne til Windows Server 2008, Windows Server 2008 R2, Windows Server 2012, Windows Server2012 R2 eller Windows Server 2016. Jeg har Mac OS X og kan ikke scanne gennem at USB-interface. Hvad kan jeg gøre? Jeg har Mac OS X. Jeg kan ikke scanne over netværk, og får fejlmeddelelser. Hvad kan jeg gøre? (Kan ikke; Fejl CC031, MTW012,MTW006) Jeg har Windows Vista. Hvordan scanner jeg et billede og får det indsat i mit Office 2007 program? Jeg installerede Komplet driver- og softwarepakke, men nogle programmer blev ikke installeret. (For Windows 10) Jeg kan ikke finde destinationscomputeren på netværket, når jeg forsøger at scanne et dokument vedhjælp af maskinens scanningsknap eller kontrolpanel. Jeg kan udskrive, men ikke scanne over netværk (Macintosh) Jeg kan udskrive, men kan ikke scanne via netværk (Til Windows) Kan ikke udskrive eller scanne ved brug af Brother iPrint&Scan fra min mobile Android™ -enhed. Kombinér flere scannede dokumenter i en enkelt fil med PaperPort™ Lagring af scannede data i en mappe som en PDF-fil med ControlCenter2 (Macintosh) Lagring af scannede data i en mappe som en PDF-fil med ControlCenter4 Avanceret tilstand (Windows®) Lagring af scannede data i en mappe som en PDF-fil med ControlCenter4 Starttilstand (Windows®) Læg dokumenter på scannerglaspladen Når jeg forsøger at scanne ved hjælp af ControlCenter4 eller ControlCenter3 til Windows, får jegfejlmeddelelsen "fejl CC3-202.", "fejl CC4-202", "fejl CC3-205" eller "fejl CC4-205. Nem scan til e-mail Når jeg prøver at scanne til OCR, får jeg fejlmeddelelsen ”Denne funktion er ikke tilgængelig, fordi der ikke er installeretOCR-software”. Når jeg scanner til E-mail program gennem ControlCenter 4 eller SCAN-knappen på min Brother-maskine, åbnes et E-mail program jegikke normalt bruger, eller jeg får en fejlmeddelelse om at der ikke er registreret et standard E-mail program på min computer(CC4-121-xxxxxxxx). Placering af dokumenter i den automatiske dokumentfremfører (ADF) Scan et dokument i OS X 10.8/macOS 10.12 eller nyere Scan et dokument i Windows® 8 eller nyere. Scan flere sider til én fil i stedet for, at hver scanning gemmes som en separat fil. Scan til vedhæftet fil i e-mail Scanning til en redigerbar tekstfil vha. optisk tegngenkendelse (OCR) Scanning til en vedhæftet fil i en e-mail med ControlCenter2 (Macintosh) Scanning til en vedhæftet fil i en e-mail med ControlCenter4 Avanceret tilstand (Windows®) Scanning til redigerbar tekstfil (OCR) med ControlCenter2 (Macintosh) Udskriv eller scan ved hjælp af programmet Brother iPrint&Scan på mobile enheder (Android/iOS) Udskrivning/scanning med en mobil enhed Upload scannede data til en cifs-server Upload scannede data til en ftp-server Flere
Andre kategorier Opsætning / Indstillinger Forbrugsstoffer og tilbehør / Rutinemæssig vedligeholdelse Andre